Här kommer några bilder tagna under dag fyra, då vi även vägde dem. Det visade sig att valparna hade gått upp ungefär 100 gram, inte konstigt då de äter så mycket...
De blir mer och mer individer för varje dag som går, och låter mer och mer. Amelia verkar vara den som är mest bestämd och gnäller så fort hon inte får som hon vill, medan Alfons tar det lugnt och väntar snällt på sin tur. Maximillian är en yrboll precis som Pixi, tror vi =).


Inga kommentarer:
Skicka en kommentar