Igår gav jag nog grannarna ett gott skratt när jag hade valparna och Pixi ute. Alfons kom på att det gick ganska bra att komma igenom spjälorna på verandan och strax fick jag springa runt tomten och jaga (de har blivit riktigt snabba nu!) tre stycken busiga, överlyckliga valpar som inte alls ville bli infångade!
Bilderna är tagna i början innan de gjorde den stora upptäckten...
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar