Utvecklingen går framåt. Från ca 200 g vid födseln till 800 g på två veckor!
Nu böjar de stappla fram så smått och frambringar läten som påminner om skall. Efter flytten från sovrummet till köket har de börjat utforska världen utanför lådan.
Det börjar också bli intressant att bita i saker, det är väl så man utforskar världen. Om man är hundvalp.

Jaha, ni tycker jag är söt (Alfons)

Hej, det är jag som är Maximillian,
Nej, vi vill vi inte vara med på någon mer bild.
Få se nu, först skulle man sätta i höger fram, och sen...

Och nu vill vi faktiskt sova!

Dom är så söta!;) Hoppas morfar köper en. :) (eller pappa) hihihi
SvaraRaderaDom är jätte jätte söta!!!! Jag hoppas verkligen att mamma och pappa köper en av dom!
SvaraRaderaJag måste ha en av hundarna annars dör jag!!!!
XD
I LOVE DOGZ!!!!!!!
SvaraRaderaJag måste he en hund!!! JAg tycker att hundarna ver söta!
SvaraRaderaJAg vill ha en hund!!!